Užitočné informácie
0. Dôležité veci
Tu by sme mali napísať niečo také, že „jediným našim cieľom je, aby každý náš zákazník bol spokojný a šťastný s nakúpenými výrobkami“...
...ale v skutočnosti našim cieľom, ako každému inému obchodníkovi, podnikateľovi (lenže my sa k tomu aj priznáme) je i to, aby sme viedli firmu úspešnú a dlho prosperujúcu!
Práve preto môžete si byť istý, že u nás nájdete korektný prístup, kvalitné výrobky a ozajstné, skutočne vážne akcie!
My presne vieme, že základom dobrého obchodu je, aby zákazník, keď odchádza z „obchodu“ , mal pocit, že dostal to, po čom túžil, čo naozaj potrebuje, dokonca za lepšiu cenu ako to pôvodne myslel!
Toto všetko u nás nájdete, veď keď Vy ste spokojní, iba vtedy môžeme byť spokojní i my!
Od roku 2007 sa zaoberáme obchodmi svietidiel, tak presne vieme výrobky ktorých výrobcov sú najkvalitnejšie, a my tieto ponúkame našim zákazníkom
V našom web obchode distribuujeme výlučne také výrobky, ktoré vyhovujú požiadavkám Európskych noriem a majú certifikát kvality.
Naše ceny sú garantovane najlepšie v krajne i na Internete... Presvedčte sa o tom aj Vy!
Keďže už roky sa s tým zaoberáme, rozumieme sa do toho, dobre poznáme s nami dodávané výrobky!
Keď máte hocijaké otázky, my poznáme na nich odpoveď, vždy Vám ponúkneme nejaké riešenie!
I našim záujmom je, aby ste našli to, čo práve hľadáte!
Sme v bezprostrednom kontakte s výrobcami, preto dokážeme našim zákazníkom poskytovať také akcie, aké málokto v tejto krajine!
1. Zákaznícky servis
Údaje predávajúceho (dodávateľa):
Názov: Fénypost Kft.
Sídlo: 3300, Eger, Egri utca 59., Maďarsko
Číslo obchodného registra: 10-09-028354
IČ DPH: SK4020418127
Názov registračného úradu: Heves Megyei Cégbíróság, Eger
Identifikačné číslo pre ochranu údajov: NAIH-61284/2012
Telefónne číslo: +421 917 420 403
E-mail: info@svietidlalustre.sk
Jazyk zmluvy: slovenský
- Otváracia doba zákazníckej služby:
Dni: | Otváracia doba: |
Pondelok | 9-17 |
Pondelok | 9-17 |
Streda | 9-17 |
Štvrtok | 9-17 |
Piatok | 9-17 |
Sobota | zatvorené |
Nedeľa | zatvorené |
- So zákazníckou službou sa môžete spojiť:
Telefonicky: +421 917 420 403
Email: info@svietidlalustre.sk
V našom web obchode môžete podávať objednávky elektronicky, cez Internet na adrese www.svietidlalustre.sk , faxom, e-mailom, listom prípadne i telefonicky. Objednávky, podávané telefonicky nemôžeme v každom prípade rešpektovať.
Vo web obchode pred nákupom sa musíte zaregistrovať, kde zadáte údaje k dodávke a fakturácii. Pri uskutočnení objednávok platia tu uvedené podmienky. Uvedenie telefónneho čísla je nutné a doporučuje sa aj uvedenie „živého“ čísla v záujme vyjasnenia prípadných problémov.
Objednávka sa nepovažuje za písomnú zmluvu, nevytlačí sa a nezaradí sa do evidencie.
Zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa...
Naše ceny sú uvedené v € a obsahujú aj DPH. Keď kvôli technickej poruchy v našom obchode sa objaví nesprávna cena, pred zaslaním objednaných výrobkov spojíme sa s Vami telefonicky (alebo e-mailom). Takéto objednávky považujeme za neplatné.
2. Všeobecné informácie
V našom web odchode ponúkame Vám tisíce rôznych osvetľovacích výrobkov (lampy , lustre , nástenné svietidlá , exteriérové svietidlá , detské svietidlá , atď.) od najkvalitnejších výrobcov (Eglo , Globo, Rabalux, Brilliant , Wofi , Massive , Jupiter, Lemir, Namat), v najlepšej kvalite
Veríme, že u nás nájdete osvetlenie, ktoré práve hľadáte a stanete sa našim spokojným zákazníkom!
Nič iné nemusíte robiť, len si vyhľadať svietidlo - lampu alebo luster-, ktoré sa Vám páči...
A prečo si práve teraz vyberiete?
Chceli by ste nájsť čo práve hľadáte? – U nás určite nájdete!
(U nás je všetko, čo musí byť v obchodnom dome osvetľovacej techniky:
moderná lampa , klasický luster , nástenné svietidlá , stojanové svietidlá , exteriérové svietidlá , láva - svietidlá , stolné svietidlá , krištáľový lustre , halogény , dekoračná lampa , detské svietidlá , Eglo svietidlá , Massive svietidlá , Briliant svietidlá , Wofi svietidlá , Dalber svietidlá , Jupiter svietidlá , tiffany svietidlá , reflektor , okrúhla lampa...)
Chceli by ste výbornú kvalitu za najvýhodnejšiu cenu? – My ponúkame práve to!
(My ponúkame v našom web obchode iba tie výrobky osvetľovacej techniky, ktoré už dlhé roky poznáme a dodávame (Eglo, Globo, Lemir, Maxlight, Brilliant, Wofi, Massive), tak sme presvedčení o tom, že výrobky, ktoré predávame majú skvelú kvalitu. A naše ceny predsa hovoria za seba...)
Hľadáte niečo iné, neobvyklé? – My sme schopní Vám také ponúkať!
(Hocikde pôjdete všade nájdete takmer také isté svietidlá? U nás určite nájdete veľa takých svietidiel, ktoré nie sú masovými výrobkami... Osvetlenie, ktoré ste doteraz ešte nikde nevideli...)
Máte otázku o osvetlení? – my poznáme odpoveď!
(Dlhé roky pracujeme v oblasti osvetľovacej techniky, tak priam na všetko poznáme nejaké riešenie, na všetko budeme mať aspoň jeden dobrý nápad...)
Kupovali by ste väčšie množstvo ale lacnejšie? – My aj toto vyriešime!
(Kúpte u nás všetky svietidlá čo potrebujete! Keď nakúpite osvetlenie nad 700 € žiadajte našu špeciálnu cenovú ponuku... určite Vás prekvapíme ešte nejakou zľavou!)
Nezvykli ste kupovať na Internete, alebo jednoducho sa obávate chyby kvality? - S tým u nás nebudete mať starosti!
(Keby ste mali hocijaký problém s kvalitou doručeného osvetľovacieho výrobku my to v krátkom čase napravíme! Preto to sľubujeme tak smelo, lebo vieme, že skoro žiadne také svietidlo nebude!)
Chceli by ste akciu ku kúpe svietidiel? – U nás dostanete!
(Nakoľko už dlho sa zaoberáme výrobkami tých výrobcov ktorých produkty Vám ponúkame, často od nich dostávame akciové ponuky... my Vám to postúpime ďalej. Inde sa nestretnete takými akciovými svietidlami, buďte si istý!)
Nepáči sa Vám vybraný luster alebo lampa? Pošlite späť a v cene si vyberte iné!
(Mnohí to nevedie, ale môžu to urobiť! Keď ste náhodou neobjednali produkt ktorý ste si na základe obrázku predstavovali, v priebehu 7 dní nám môžete bez následkov poslať späť)
BON Trade Svietidlá, lustre web obchod praje Vám príjemný nákup! - Uskutočnený sen – náročné kvalitné osvetlenie
3. Použitie web obchodu
3. Použitie
web obchodu
3.1
Registrácia:
Pred zahájením nákupu je nutné sa zaregistrovať na stánku.
Toto môžete urobiť v hlavnom menu pod bodom „Registrácia“.
V prípade registrácie je nutné vyplniť riadky označené s *.
DÔLEŽITÉ!
Pri registrácii zadajte vlastnú aktívnu e-mailovú adresu, pretože na túto
adresu Vám pošleme všetky správy súvisiace s Vašou objednávkou!
Údaje, uvedené
počas registrácie môžete neskoršie meniť. Adresa, uvedená na fakturáciu
spravidla je považovaná aj za adresu doručenia (samozrejme adresa doručenia
môže byť zmenená pri každej objednávke).
Uvedenie
jedného telefónneho čísla je nutné, podľa možnosti zadajte mobilné telefónne
číslo v záujme hladkej a rýchlejšej komunikácie.
Po zaslaní registrácie dostanete email na uvedenú emailovú adresu, v ktorom
budú registračné údaje. Prosím uchovajte tento list! Pokiaľ nedostanete odpoveď
najneskoršie v priebehu niekoľkých hodín, prosím spojte sa s našou <zákazníckou službou !
3.2 Zmena
údajov:
Údaje, ktoré ste uviedli počas registrácie neskoršie môžete pozmeniť. To môžete
spraviť tak, že sa prihlásite do web obchodu (pravý horný roh). Vtedy v
schránke „Prihlásenie“ sa objaví tlačidlo „Údržba zásuvky“, po kliknutí na toto
tlačidlo môžete zmeniť „Údaje zásuvky“, „Adresu dodávky“ respektíve môžete
prezrieť a kontrolovať Vaše objednávky.
Adresa dodávky podstate súhlasí s adresou fakturácie, ale tu môžete udať hoci
aj viac rôznych dodacích adries, z ktorých pri objednávke môžete vybrať pre Vás
práve vyhovujúcu.
3.3 Navigácia vo web obchode:
V našom webshope výrobky sú zaradené do rôznych kategórii, aby
ľahšie ste si našli tie, ktoré sú pre Vás potrebné. Pod jednotlivými
kategóriami výrobky sú triedené spravidla podľa skupín.
Vo webshope
podstate môžete hľadať s dvoma spôsobmi:
-
vyberiete si príslušnú hlavnú kategóriu, tam prezrite obrázky
podskupín, tam patriace a po výbere podskupiny popozeráte výrobky, uvedené
v danej podskupine
-
vyberiete si patričnú hlavnú kategóriu a na vrchu strany kliknite
na odkaz „skok na hromadný zoznam výrobkov>>“ a tak si
môžete obzrieť všetky výrobky, ktoré patria do danej hlavnej kategórie!
3.4
Použitie košíka:
Po prihlásení už sa môžete pustiť do nákupu.
Keď ste si vybrali potrebný tovar, kliknutím na tlačidlo „Uložím do košíka“
môžete ho uložiť do virtuálneho nákupného košíka. Keď z daného výrobku si
chcete objednať viac kusov, tak prepíšte číslo pred tlačidlom „Uložím do
košíka“ a až potom uložte tovar do nákupného košíka.
Keď jeden výrobok dáte do košíka, strana automaticky ukazuje obsah košíka. Tu
si môžete vybrať, či budete „Ďalej nakupovať“ alebo skončíte nákup a idete „K
pokladnici“.
Obsah košíka môžete hocikedy kontrolovať. Na pravej strane schránka „Obsah
košíka“ vždy ukazuje aké výrobky sú v danej chvíli vo Vašom košíku. Tu nájdete
aj gombík „Skok ku košíku“, kliknutím na tento gombík môžete kontrolovať alebo
zmeniť obsah košíka.
Zmena obsahu košíka:
- zmena množstva: Pri cene tovaru, ktorý už máte v košíku nájdete pole, v
ktorom je zapísaný počet kusov, uložených v košíku. Ak by ste chceli tento
počet zmeniť, jednoducho prepíšte tento počet a stlačte ikonu „Aktualizácia“.
- odstránenie výrobku: V tabuľke obsahu košíka posledným stĺpcom je
„Odstránenie“. Tu v riadku každého tovaru nájdete ikonu „X“, stlačením tejto
ikony vymažete výrobok z košíka.
3.5
Zaslanie objednávky / kontrola / odstúpenie:
Pri nákupe nad 20 € dodávka na území celého Slovenska je zadarmo.
Zaslanie objednávky:
Keď ste si vybrali príslušný tovar a ste sa rozhodli, že už
nenakupujete ďalšie výrobky, vráťte sa k obsahu košíka (tlačidlo „Skok ku
košíku“).
Tu môžete kontrolovať/zmeniť vybraný tovar aj množstvá. Potom kliknite na
„Pokladnica“ a tak môžete ďalej postupovať k zaslaniu objednávky.
V ďalšom kroku môžete aktualizovať adresu fakturácie, zadanú pri registrácii, v
prípade môžete si vybrať adresu doručenia (ktorá spravidla sa zhoduje s adresou
fakturácie). Ak ste skontrolovali/zmenili údaje a všetko ste našli v
poriadku kliknite na tlačidlo „Ďalej“.
Teraz sa vyberte spôsob dodávky, ktorý Vám vyhovuje. Pri spôsoboch dodávky
nájdete stručný popis a poplatky. Keď ste s tým hotový, znovu musíte kliknúť na
tlačidlo „Ďalej“.
Tu ešte raz môžete kontrolovať uvedené údaje a môžete zaslať správu spolu s
objednávkou. Keď všetko ste našli v poriadku, kliknite na tlačidlo „Schválenie
objednávky“.
Pokiaľ všetko bolo v poriadku, na obrazovke sa objaví text
„Ďakujeme za objednávku“. V tomto prípade onedlho dostanete emailom automatické
potvrdenie o objednávke, na ktorej budú uvedené všetky údaje. To znamená, že
objednávka bola doručená k nám a naši spolupracovníci ju zakrátko spracúvajú.
O spracovaní objednávky dostanete oznámenie emailom alebo telefonicky
(spravidla v priebehu 30 minút, najneskôr do 24 hodín – výnimka je koniec
týždňa a sviatky).
Kontrola
objednávky:
Vašu objednávku môžete kedykoľvek kontrolovať keď sa prihlásite do web obchodu
a v schránke „Prihlásenie“ (pravý horný roh) kliknete na tlačidlo „Údržba
zásuvky“ a tu pri „Údaje objednávky“ vidíte Vaše doterajšie objednávky.
Odstúpenie od objednávky:
Objednávku môžete zrušiť podľa postupu, uvedeného v bode „ODSTÚPENIE “.
3.6 Správy, súvisiace s objednávkou:
Keď pošlete Vašu objednávku, bude v stave:
"Čaká" - to znamená, že sa dostala do systému, ale naši
spolupracovníci ju ešte nespracovali. Spracovanie objednávok je plynulé,
spravidla do 30 minút dostanete odpoveď , najneskoršie však do 24 hodín
(výnimkou sú koniec týždňa a sviatky).
"Prijaté" - keď naši kolegovia spracujú Vašu objednávku,
dostanete o tom email, alebo Vás zavoláme telefonicky. Vtedy udáme aj
pravdepodobný termín dodávky.
"Dodané" - Po dodávke dostanete správu o tom, že Vaša
objednávka bola dodaná, o tom Vás informujeme aj telefonicky pred dňom dodávky.
"Zrušené" - keď žiadate zrušenie Vašej objednávky,
dostanete o tom správu emailom.
3.7 Splnenie objednávky/platba:
Objednaný tovar dostanete v lehote, uvedenej v potvrdení , ktoré ste
dostali na Vašu objednávku. Keby sa vyskytli hocijaké problémy,
telefonicky Vás informujeme.
Pred dodávkou
Vám oznámime presný deň doručenia!
Kupónový kód môžete uviesť pri prvom kroku objednávky do pola „Keď máte kupónový kód, zapíšte prosím do uvedeného pola:”
- tu prepíšte kupónový kód (dajte pozor, aby bol opísaný presne)
- kliknutím na pole „Zaslanie“ aktivujte svoj kupónový kód
Dôležité:
- keď Váš kupónový kód bol určený na jednorazové použitie, nemôžete ho uplatniť opakovane
- zľava sa odčíta z celkovej hodnoty objednávky, ale nevzťahuje sa na doručovacie a iné náklady (tie sa pripočítajú k sume na zaplatenie až po odčítaní zľavy)
4. Ochrana osobných údajov
5. Dodacia lehota
Snažíme sa Vám ponúkať čo najväčší výber, aby každý si našiel výrobok, ktorý mu 100%-ne vyhovuje. Dodacia lehota závisí od objednaného tovaru respektíve od toho, či máme objednaný tovar na sklade.
Pokiaľ objednaný tovar je na sklade, môžete ho mať za 1- 2 dni!
Vo web obchode pri popise tovaru je uvedená pravdepodobná dodacia lehota, vo všeobecnosti 1 týždeň, Odlišná dodacia lehota bude označená pri popise tovaru, respektíve Vás o tom telefonicky alebo emailom informujeme maximálne do 24 hodín (spravidla do 30 minút)
6. Spôsob dodávky / náklady
Pri nákupe nad 30 € dodávka na území celého Slovenska ja zadarmo.
Náklady za balenie neúčtujeme, ale náklady za doručenie – poštovné – áno. Výška toho sa mení podľa vybraného spôsobu dodávky a miesta objednávky.
Môžete si vybrať z nasledujúcich možností:
- Zaslanie dobierkou
Hodnotu dobierky zaplatíte osobe, ktorá tovar doručila. Táto suma obsahuje cenu tovaru a náklady doručenia.
Hodnota objednávky | Brutto poplatok za odvoz |
1 - 30 € | 5,0 € |
Nad 30 € | bez poplatku |
Kuriérska služba DPD doručuje balíky v pracovných dňoch medzi 8-17 hodinou, teda je dôležité, aby ste uviedli takú dodaciu adresu, kde môžete prevziať balík cez pracovnú dobu. Pri neúspešnom doručení Vás vyhľadajú telefonicky
Prosíme Vás, aby ste pri doručovaní kontrolovali balík, a pokiaľ je poškodený neprevezmite ho!
Kuriérska služba DPD ručí za neporušenosť balíka. Za prípadné poruchy tovaru (ktoré nesúvisia s prevozom) spojte sa prosím s našou zákazníckou službou.
7. Spôsob platby
- Hotovosť, dobierka:
Platba pri prevzatí tovaru v hotovosti. Po prevzatí tovaru zaplatíte cenu tovaru prepravcovi.
- Bankový prevod:
Je možný iba pred prevzatím tovaru, v tomto prípade Vám pošleme zálohovú faktúru faxom (emailom), na základe ktorej danú sumu môžete previesť. Hneď ako dostaneme peniaze na náš účet, pošleme Vám objednaný tovar.
- Platba s kreditnou kartou:
Online platba s kreditnou kartou.
- Platba Paypal:
Platba cez Paypal.
8. Záruka
Na naše svietidlá poskytujeme záruku 12 mesiacov od odovzdania tovaru, okrem prípadov, ak výrobca stanovil dlhšiu záručnú dobu. V takomto prípade platí dlhšia záručná doba.
K uplatneniu záruky prosíme vrátiť chybný tovar spolu s pôvodným certifikátom a/alebo záručným listom na našu adresu (Fénypost Kft., 3300 Eger, Egri utca 59.)
Záruku Vám môžeme uplatniť iba vtedy, keď nakúpený tovar nám vrátite kompletný spolu s pôvodným certifikátom a/alebo záručným listom.
Nárok na záruku sa nedá uplatniť pri poruchách a poškodeniach, ktoré vznikli z dôvodu nesprávneho užívania výrobku.
Tovar, vrátený za účelom opravy prezrieme a opravu zahájime podľa možnosti okamžite. Opravený tovar bez poplatkov pošleme čo možno najskôr na adresu uvedenú Zákazníkom. Tieto opravy sú pre Zákazníka samozrejme zadarmo. Pokiaľ pri prehliadke vráteného tovaru sa zistí, že chyby vznikli z takých dôvodov, za ktoré sa záruka nemôže byť uplatnená (viď. vyššie) prípadné náklady za opravu a doručenie nesie Zákazník. V tomto prípade pred zahájením opravy informujeme Zákazníka o možných nákladoch. Pokiaľ Zákazník za takých podmienok nežiada opravu, tovar mu vrátime.
Problematiku reklamácií upravuje zákon č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Pokiaľ by ste mali hocijaký problém s našimi výrobkami, obráťte sa s dôverou na našu zákaznícku službu. Každý prípad sa snažíme vyriešiť k maximálnej spokojnosti našich zákazníkov.
9. Odstúpenie
Zákazník má právo po zaslaní objednávky ale ešte pred dodaním tovaru odstúpiť od objednávky. V tomto prípade zákazník nemá žiadne záväzky z dôvodu odstúpenia. Odstúpenie môže zaslať faxom, emailom alebo telefonicky.
Keď zákazník už prevzal objednaný tovar má možnosť odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru do 30 pracovných dní na základe § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. o zásielkovom predaji.
Náklady, spojené s využitím tohto práva nesie zákazník. V prípade odstúpenia náš web obchod neodkladne – najneskoršie však do 15 dní – vráti zaplatenú cenu tovaru.
Náš web obchod vráti peniaze iba po vrátení nepoškodeného, nepoužitého tovaru v kompletnom balení!