Užitočné informácie
3. Použitie web obchodu
3. Použitie
web obchodu
3.1
Registrácia:
Pred zahájením nákupu je nutné sa zaregistrovať na stánku.
Toto môžete urobiť v hlavnom menu pod bodom „Registrácia“.
V prípade registrácie je nutné vyplniť riadky označené s *.
DÔLEŽITÉ!
Pri registrácii zadajte vlastnú aktívnu e-mailovú adresu, pretože na túto
adresu Vám pošleme všetky správy súvisiace s Vašou objednávkou!
Údaje, uvedené
počas registrácie môžete neskoršie meniť. Adresa, uvedená na fakturáciu
spravidla je považovaná aj za adresu doručenia (samozrejme adresa doručenia
môže byť zmenená pri každej objednávke).
Uvedenie
jedného telefónneho čísla je nutné, podľa možnosti zadajte mobilné telefónne
číslo v záujme hladkej a rýchlejšej komunikácie.
Po zaslaní registrácie dostanete email na uvedenú emailovú adresu, v ktorom
budú registračné údaje. Prosím uchovajte tento list! Pokiaľ nedostanete odpoveď
najneskoršie v priebehu niekoľkých hodín, prosím spojte sa s našou <zákazníckou službou !
3.2 Zmena
údajov:
Údaje, ktoré ste uviedli počas registrácie neskoršie môžete pozmeniť. To môžete
spraviť tak, že sa prihlásite do web obchodu (pravý horný roh). Vtedy v
schránke „Prihlásenie“ sa objaví tlačidlo „Údržba zásuvky“, po kliknutí na toto
tlačidlo môžete zmeniť „Údaje zásuvky“, „Adresu dodávky“ respektíve môžete
prezrieť a kontrolovať Vaše objednávky.
Adresa dodávky podstate súhlasí s adresou fakturácie, ale tu môžete udať hoci
aj viac rôznych dodacích adries, z ktorých pri objednávke môžete vybrať pre Vás
práve vyhovujúcu.
3.3 Navigácia vo web obchode:
V našom webshope výrobky sú zaradené do rôznych kategórii, aby
ľahšie ste si našli tie, ktoré sú pre Vás potrebné. Pod jednotlivými
kategóriami výrobky sú triedené spravidla podľa skupín.
Vo webshope
podstate môžete hľadať s dvoma spôsobmi:
-
vyberiete si príslušnú hlavnú kategóriu, tam prezrite obrázky
podskupín, tam patriace a po výbere podskupiny popozeráte výrobky, uvedené
v danej podskupine
-
vyberiete si patričnú hlavnú kategóriu a na vrchu strany kliknite
na odkaz „skok na hromadný zoznam výrobkov>>“ a tak si
môžete obzrieť všetky výrobky, ktoré patria do danej hlavnej kategórie!
3.4
Použitie košíka:
Po prihlásení už sa môžete pustiť do nákupu.
Keď ste si vybrali potrebný tovar, kliknutím na tlačidlo „Uložím do košíka“
môžete ho uložiť do virtuálneho nákupného košíka. Keď z daného výrobku si
chcete objednať viac kusov, tak prepíšte číslo pred tlačidlom „Uložím do
košíka“ a až potom uložte tovar do nákupného košíka.
Keď jeden výrobok dáte do košíka, strana automaticky ukazuje obsah košíka. Tu
si môžete vybrať, či budete „Ďalej nakupovať“ alebo skončíte nákup a idete „K
pokladnici“.
Obsah košíka môžete hocikedy kontrolovať. Na pravej strane schránka „Obsah
košíka“ vždy ukazuje aké výrobky sú v danej chvíli vo Vašom košíku. Tu nájdete
aj gombík „Skok ku košíku“, kliknutím na tento gombík môžete kontrolovať alebo
zmeniť obsah košíka.
Zmena obsahu košíka:
- zmena množstva: Pri cene tovaru, ktorý už máte v košíku nájdete pole, v
ktorom je zapísaný počet kusov, uložených v košíku. Ak by ste chceli tento
počet zmeniť, jednoducho prepíšte tento počet a stlačte ikonu „Aktualizácia“.
- odstránenie výrobku: V tabuľke obsahu košíka posledným stĺpcom je
„Odstránenie“. Tu v riadku každého tovaru nájdete ikonu „X“, stlačením tejto
ikony vymažete výrobok z košíka.
3.5
Zaslanie objednávky / kontrola / odstúpenie:
Pri nákupe nad 20 € dodávka na území celého Slovenska je zadarmo.
Zaslanie objednávky:
Keď ste si vybrali príslušný tovar a ste sa rozhodli, že už
nenakupujete ďalšie výrobky, vráťte sa k obsahu košíka (tlačidlo „Skok ku
košíku“).
Tu môžete kontrolovať/zmeniť vybraný tovar aj množstvá. Potom kliknite na
„Pokladnica“ a tak môžete ďalej postupovať k zaslaniu objednávky.
V ďalšom kroku môžete aktualizovať adresu fakturácie, zadanú pri registrácii, v
prípade môžete si vybrať adresu doručenia (ktorá spravidla sa zhoduje s adresou
fakturácie). Ak ste skontrolovali/zmenili údaje a všetko ste našli v
poriadku kliknite na tlačidlo „Ďalej“.
Teraz sa vyberte spôsob dodávky, ktorý Vám vyhovuje. Pri spôsoboch dodávky
nájdete stručný popis a poplatky. Keď ste s tým hotový, znovu musíte kliknúť na
tlačidlo „Ďalej“.
Tu ešte raz môžete kontrolovať uvedené údaje a môžete zaslať správu spolu s
objednávkou. Keď všetko ste našli v poriadku, kliknite na tlačidlo „Schválenie
objednávky“.
Pokiaľ všetko bolo v poriadku, na obrazovke sa objaví text
„Ďakujeme za objednávku“. V tomto prípade onedlho dostanete emailom automatické
potvrdenie o objednávke, na ktorej budú uvedené všetky údaje. To znamená, že
objednávka bola doručená k nám a naši spolupracovníci ju zakrátko spracúvajú.
O spracovaní objednávky dostanete oznámenie emailom alebo telefonicky
(spravidla v priebehu 30 minút, najneskôr do 24 hodín – výnimka je koniec
týždňa a sviatky).
Kontrola
objednávky:
Vašu objednávku môžete kedykoľvek kontrolovať keď sa prihlásite do web obchodu
a v schránke „Prihlásenie“ (pravý horný roh) kliknete na tlačidlo „Údržba
zásuvky“ a tu pri „Údaje objednávky“ vidíte Vaše doterajšie objednávky.
Odstúpenie od objednávky:
Objednávku môžete zrušiť podľa postupu, uvedeného v bode „ODSTÚPENIE “.
3.6 Správy, súvisiace s objednávkou:
Keď pošlete Vašu objednávku, bude v stave:
"Čaká" - to znamená, že sa dostala do systému, ale naši
spolupracovníci ju ešte nespracovali. Spracovanie objednávok je plynulé,
spravidla do 30 minút dostanete odpoveď , najneskoršie však do 24 hodín
(výnimkou sú koniec týždňa a sviatky).
"Prijaté" - keď naši kolegovia spracujú Vašu objednávku,
dostanete o tom email, alebo Vás zavoláme telefonicky. Vtedy udáme aj
pravdepodobný termín dodávky.
"Dodané" - Po dodávke dostanete správu o tom, že Vaša
objednávka bola dodaná, o tom Vás informujeme aj telefonicky pred dňom dodávky.
"Zrušené" - keď žiadate zrušenie Vašej objednávky,
dostanete o tom správu emailom.
3.7 Splnenie objednávky/platba:
Objednaný tovar dostanete v lehote, uvedenej v potvrdení , ktoré ste
dostali na Vašu objednávku. Keby sa vyskytli hocijaké problémy,
telefonicky Vás informujeme.
Pred dodávkou
Vám oznámime presný deň doručenia!
Kupónový kód môžete uviesť pri prvom kroku objednávky do pola „Keď máte kupónový kód, zapíšte prosím do uvedeného pola:”
- tu prepíšte kupónový kód (dajte pozor, aby bol opísaný presne)
- kliknutím na pole „Zaslanie“ aktivujte svoj kupónový kód
Dôležité:
- keď Váš kupónový kód bol určený na jednorazové použitie, nemôžete ho uplatniť opakovane
- zľava sa odčíta z celkovej hodnoty objednávky, ale nevzťahuje sa na doručovacie a iné náklady (tie sa pripočítajú k sume na zaplatenie až po odčítaní zľavy)